Fenerbahçe’nin eski futbolcusu ve teknik direktörü Aykut Kocaman'ın, NTV’ye verdiği röportajın ikinci bölümü yayımlandı. Başkan Ali Koç'un kendisi hakkında yaptığı açıklama, Fenerbahçe'deki teknik direktörlük dönemi, UEFA'da oynanan yarı final ve 3 Temmuz sürecine dair çarpıcı açıklamalar yapan Aykut Kocaman, Galatasaray'a son maçta kaybedilen şampiyonluğa da değindi. "FENERBAHÇE, AZİZ YILDIRIM İLE BAŞKA BİR SEVİYEYE ÇIKTI"Fenerbahçe'nin Aziz Yıldırım'la birlikte büyük bir yükseliş yaşadığını, ekonomik anlamda da dünya kulüpleriyle yarışacak seviyeye geldiğini kaydeden Kocaman, "Antrenörlük serüveninde pek kolay bir dönüş olacağı gözükmüyordu. Halisane duygularımı düşüncelerimi söylüyorum. Fenerbahçe, Aziz Yıldırım ile birlikte 2003 sonrası başka bir seviyeye çıkmıştı. Hem kulübü fiziki varlıklarıyla ve aynı zamanda mali durumuyla diğer tarafından takım yönüyle de. Son derece yüksekten uçuyordu, Türkiye standartlarının çok üzerindeydi. Daha fazla yabancı ağırlıklı antrenör seçimleri vardı. Daum, Zico, Aragones gibi... Daha da önemlisi oyuncu seçimlerinde de farklı bir seviyedeydi Fenerbahçe. Gelemeyeceği düşünülen pek çok oyuncuyu getirdi. Ortega olağanüstü bir oyuncuydu. Arjantin'in ikinci Maradona'sıydı. 25-26'lı yaşlarda buraya getirdi. Alex, Roberto Carlos, Nicolas Anelka... Fenerbahçe farklı bir yerdeydi." dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Nisan 2022 - 00:38
Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe, Ali Koç ve Aziz Yıldırım sözleri! "Aynı hatayı yapmamak için..."
Fenerbahçe'nin efsane isimlerinden Aykut Kocaman; sarı lacivertli kulüpteki kariyeri, Ali Koç'un kendisiyle ilgili yaptığı açıklama, geri dönüş beklentisi ve Aziz Yıldırım hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu.
GÜNDEM
25 Nisan 2022 - 00:38





