• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Resmi Reklamlar
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • DÜNYA
  • EĞİTİM
  • 3. SAYFA
  • MAGAZİN
  • SAĞLIK
  • SİYASET
  • KÜLTÜR SANAT SPOR TEKNOLOJİ OTOMOBİL GENEL REKLAM
  • Ara
SON DAKİKA:
17:54
Telefon Tutucularına Yeni Düzenleme! Sürücülere Yeşil Işık
17:28
Yatırımda Haftanın Özeti: Altın Düştü, Döviz Yükseldi
17:08
İran’dan ABD’ye Misilleme: Hedefleri Vurduklarını Açıkladı
16:36
139 Bin TL Maaşlı Sıra Dışı İş İlanı: Tek Şart Belli Oldu!
14:07
Emekli Maaşında Üç Yeni Senaryo! Temmuz Zammı Hesaplandı
13:11
Hakan Çalhanoğlu’ndan Dünya Kupası Sonrası Duygusal İtiraf
12:56
Kadir İnanır'ın Son Sözleri Ortaya Çıktı! Vasiyet Açıklaması Dikkat Çekti
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
  1. Haberler
  2. GENEL
  3. Karabük'te iki lise öğrencisi not bırakıp intihar etti
GENEL
Yayınlanma: 18 Mart 2022 - 09:52
Güncelleme: 18 Mart 2022 - 10:00

Karabük'te iki lise öğrencisi not bırakıp intihar etti

Karabük'te lise öğrencisi 2 arkadaş Yusuf Ömer U. ve Oğuzhan U., 'Telefonlarımızdaki notlara bakın' yazılı not bıraktıktan sonra kendilerini ağaca iple...

GENEL
18 Mart 2022 - 09:52
Güncelleme: 18 Mart 2022 - 10:00
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Karabük'te iki lise öğrencisi not bırakıp intihar etti
Karabük 75. Yıl Anadolu Lisesi 10'uncu sınıf öğrencileri Yusuf Ömer U. ve Oğuzhan U., sabah okula gelmeyince arkadaşları meraklandı. 2 öğrenci, öğle saatlerinde, arkadaşlarına bulundukları yerin konumunu attı. Okuldan çıkan arkadaşları, cep telefonundan kendilerine son atılan konuma göre Yenişehir Mahallesi Çamlık Tabiat Orman Parkı’na gitti. Arkadaşları, Oğuzhan U. ve Yusuf Ömer U.’yu bir ağacın dalında iple asılı buldu. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekibi sevk edildi. Sağlık ekiplerince yapılan kontrolde Oğuzhan U. ve Yusuf Ömer U.'nun yaşamını yitirdiği belirlendi. Öğrencilerin sırt çantalarının yanında bulunan kağıtta 'Telefonlarımızdaki notlara bakın' yazılı not bulundu.

 

VALİ, EMNİYET MÜDÜRÜ VE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ DE OLAY YERİNE GELDİ

Karabük Valisi Fuat Gürel, Emniyet Müdürü Sırrı Tuğ ve İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş da olay yerine gelerek polis ekiplerinden bilgi aldı. Liseli iki arkadaşın cansız bedeni, savcı ve polisin olay yerinde yaptığı incelemenin ardından Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
Son Haberler
Kayseri IPARD Desteğinde Türkiye Birincisi Oldu
Kayseri IPARD Desteğinde Türkiye Birincisi Oldu
Araç Sahiplerine Müjde: Ön Camda Telefon Tutucu Dönemi Resmen Serbestleşiyor!
Araç Sahiplerine Müjde: Ön Camda Telefon Tutucu Dönemi Resmen Serbestleşiyor!
Kayseri'de Trafik Terörüne Ağır Darbe! Cezalar Peş Peşe Geldi
Kayseri'de Trafik Terörüne Ağır Darbe! Cezalar Peş Peşe Geldi
10 Yıl Önce %33’tü, Şimdi Zirvede: Dijitalleşme Türkiye’yi Nasıl Değiştirdi?
10 Yıl Önce %33’tü, Şimdi Zirvede: Dijitalleşme Türkiye’yi Nasıl...
Yatırımda Haftanın Özeti: Altın Düştü, Döviz Yükseldi
Yatırımda Haftanın Özeti: Altın Düştü, Döviz Yükseldi
Bakan Soylu'dan 'Emniyet Yönetmeliği' ile ilgili açıklama
Bakan Soylu'dan 'Emniyet Yönetmeliği' ile ilgili açıklama

Ana Sayfa
Resmi Reklamlar
GÜNDEM
EKONOMİ
DÜNYA
EĞİTİM
3. SAYFA
MAGAZİN
SAĞLIK
SİYASET
KÜLTÜR SANAT
SPOR
TEKNOLOJİ
OTOMOBİL
GENEL
REKLAM
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • KÜLTÜR SANAT
  • OTOMOBİL
  • SAĞLIK
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.