Şehrin en kritik ulaşım noktalarından biri olan Kartal Kavşağı’ndaki çalışmaları bizzat takip eden Başkan Büyükkılıç, projenin planlanan takvime uygun ilerlediğini vurguladı. 15 Temmuz itibarıyla kazık çalışmalarının tamamlanmasının hedeflendiğini belirten Büyükkılıç, alternatif güzergâhlar ve alınan trafik tedbirleriyle sürecin sorunsuz yönetildiğini ifade etti.
“Konforlu Ulaşım İçin Çalışıyoruz”Dünya Bankası finansmanı ve İller Bankası koordinasyonuyla "İklim ve Afetlere Dayanıklı Şehirler Projesi" kapsamında yürütülen yatırımın, Kayseri’nin ulaşım vizyonuna büyük katkı sağlayacağını belirten Büyükkılıç, şu mesajları verdi:
Trafik Akışı Kesintisiz Sürecek: Çalışmalar sırasında vatandaşların mağdur olmaması adına alınan alternatif yol tedbirlerinin kamuoyundan tam not alması memnuniyet verici.
Destek ve İş Birliği: Projenin hayata geçmesinde katkıları bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’na ve İller Bankası yönetimine teşekkür etti.
Sözümüzün Arkasındayız: Yıl sonuna kadar projenin tamamlanarak şehrin hizmetine sunulması konusundaki kararlılıklarını yineledi.
Şehir İçi Ulaşımda Yeni DönemKASKİ ve KCETAŞ gibi paydaş kurumların da koordineli bir şekilde destek verdiği proje, tamamlandığında sadece fiziksel bir kavşak değil, aynı zamanda iklim ve afetlere karşı dayanıklı bir ulaşım altyapısı sunacak. Başkan Büyükkılıç, incelemelerin ardından sahada görev yapan mühendis ve işçi ekibine başarılar dileyerek, projenin Kayseri’ye şimdiden hayırlı olmasını diledi.Sılanur Atila
“Konforlu Ulaşım İçin Çalışıyoruz”Dünya Bankası finansmanı ve İller Bankası koordinasyonuyla "İklim ve Afetlere Dayanıklı Şehirler Projesi" kapsamında yürütülen yatırımın, Kayseri’nin ulaşım vizyonuna büyük katkı sağlayacağını belirten Büyükkılıç, şu mesajları verdi:
Trafik Akışı Kesintisiz Sürecek: Çalışmalar sırasında vatandaşların mağdur olmaması adına alınan alternatif yol tedbirlerinin kamuoyundan tam not alması memnuniyet verici.
Destek ve İş Birliği: Projenin hayata geçmesinde katkıları bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’na ve İller Bankası yönetimine teşekkür etti.
Sözümüzün Arkasındayız: Yıl sonuna kadar projenin tamamlanarak şehrin hizmetine sunulması konusundaki kararlılıklarını yineledi.
Şehir İçi Ulaşımda Yeni DönemKASKİ ve KCETAŞ gibi paydaş kurumların da koordineli bir şekilde destek verdiği proje, tamamlandığında sadece fiziksel bir kavşak değil, aynı zamanda iklim ve afetlere karşı dayanıklı bir ulaşım altyapısı sunacak. Başkan Büyükkılıç, incelemelerin ardından sahada görev yapan mühendis ve işçi ekibine başarılar dileyerek, projenin Kayseri’ye şimdiden hayırlı olmasını diledi.Sılanur Atila 




