Eskiömerler Mahallesi ile Ovakent Beldesi arasındaki sınır yolu, "köstebek yuvasını" andıran görüntüsüyle ulaşımı imkansız hale getirdi. Özellikle hafta sonları memleketlerine gitmek isteyen bölge halkı, araçlarının zarar görmemesi için yolu tam 50 kilometre uzatan alternatif güzergâhları tercih etmek zorunda kalıyor. "Bozuk Satıh" tabelalarıyla uyarılan ve hızın 30 km/sa hıza kadar düşmek zorunda kaldığı yolda zikzak çizerek ilerleyen sürücüler, artan yakıt maliyetleri ve zaman kaybı nedeniyle isyan etti. Sürücülerin Tepkisi: "Bu Devirde Bu Yol Yakışmıyor"Bölgede yaşayan ve sık sık bu güzergâhı kullanan vatandaşlar, yaşadıkları mağduriyeti şu sözlerle dile getirdi:"Hafta sonu memleketimize gitmek artık bir işkenceye dönüştü. Aracımız zarar görmesin diye yolu 50 kilometre uzatmak zorunda kalıyoruz. Modern dünyada ve gelişen ulaşım ağında bu yolun hali hiç yakışmıyor."
Yetkililere "Kış Gelmeden" ÇağrısıKayseri sınırları içerisinde kalan Eskiömerler Mahallesi etabındaki bozulmaların onarılması için Kayseri Büyükşehir Belediyesi ve Kocasinan Belediyesi’ne seslenen bölge sakinleri, kış ayları gelmeden çözüm bekliyor. İki komşu ili ve akrabalık bağlarını birbirine bağlayan bu yolun, bölge halkı için hem ekonomik hem de güvenli bir hale getirilmesi için modern asfaltlama çalışmalarının ivedilikle başlaması talep ediliyor. Kaynak: Haber MerkeziSılanur Atila
Yetkililere "Kış Gelmeden" ÇağrısıKayseri sınırları içerisinde kalan Eskiömerler Mahallesi etabındaki bozulmaların onarılması için Kayseri Büyükşehir Belediyesi ve Kocasinan Belediyesi’ne seslenen bölge sakinleri, kış ayları gelmeden çözüm bekliyor. İki komşu ili ve akrabalık bağlarını birbirine bağlayan bu yolun, bölge halkı için hem ekonomik hem de güvenli bir hale getirilmesi için modern asfaltlama çalışmalarının ivedilikle başlaması talep ediliyor. Kaynak: Haber MerkeziSılanur Atila 




