• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Resmi Reklamlar
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • DÜNYA
  • EĞİTİM
  • 3. SAYFA
  • MAGAZİN
  • SAĞLIK
  • SİYASET
  • KÜLTÜR SANAT SPOR TEKNOLOJİ OTOMOBİL GENEL REKLAM
  • Ara
SON DAKİKA:
13:15
Çopuroğlu: Türkiye Yüzyılı’nı Güçlü Teşkilatlarla İnşa Ediyoruz
12:56
Kayseri’nin İlk Buzdolabı Erciyes’in Karından Yapıldı
11:57
Akın Gürlek Duyurdu: 6 Şirkete El Konuldu, 10 Şirkete Kayyum Atandı
11:37
Sivrisinekleri Evden Uzak Tutmanın Doğal Yolları!
11:19
Hürmüz Boğazı’nda Kritik Gelişme: 11 Türk Gemisi Güvende
11:00
Sıcaklık Rekorları Geliyor: Bazı İllerde 45 Derece Alarmı!
10:38
Diri Fay Haritası Güncellendi: Uzmandan Panik Uyarısı
09:18
SGK Borçlarında Yeni Dönem: Süre 72 Aya Çıktı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
  1. Haberler
  2. YEREL HABERLER
  3. Manisa Büyükşehir bebeklere 'Hoş Geldin' dedi
YEREL HABERLER
Yayınlanma: 21 Ocak 2022 - 13:09

Manisa Büyükşehir bebeklere 'Hoş Geldin' dedi

Manisa Büyükşehir Belediyesinin sosyal belediyecilik alanındaki örnek çalışmalarından bir tanesi olan ‘Hoş Geldin Bebek Projesi’ pandemi süreci nedeniyle verilen aranın ardından yeniden başladı.

YEREL HABERLER
21 Ocak 2022 - 13:09
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Manisa Büyükşehir bebeklere 'Hoş Geldin' dedi
Manisa Büyükşehir Belediyesinin sosyal belediyecilik alanındaki örnek çalışmalarından bir tanesi olan ‘Hoş Geldin Bebek Projesi’ pandemi süreci nedeniyle verilen aranın ardından yeniden başladı. Proje kapsamında Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ekipleri, bebek sevinci yaşayan Ak ve Doğru ailelerini ziyaret ederek, ailelerin mutluluğunu paylaştı.

MANİSA (İGFA)- Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün öncülüğünde 2013 yılında hayata geçirilen ‘Hoş Geldin Bebek Projesi’ pandemi nedeniyle verilen aranın ardından yeniden başlatıldı.

Bu kapsamda Manisa Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ekipleri, ilk olarak Yunusemre ilçesinde bebek sevinci yaşayan Ak ailesinin evine konuk oldu. Anne Nalan Ak’ı tebrik
eden ve Ömer adını verdikleri 41 günlük bebeklerinin sağlıkla büyümesini dileyen Büyükşehir yetkilileri, bebeğin sağlık kontrolünün de yapılmasını sağladı. Daha sonra Şehzadeler ilçesinde bebek mutluluğu yaşayan Doğru ailesi ziyaret edildi. Anne Evin Doğru’yu tebrik eden Büyükşehir ekipleri, burada da 37 günlük Kadir bebeğin sağlık kontrolünü gerçekleştirdi. Aileler, Manisa Büyükşehir Belediyesinin ‘Hoş Geldin Bebek’ projesini çok başarılı bulduklarınıbelirterek, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’e teşekkürlerini iletti.

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
Son Haberler
Çopuroğlu: Türkiye Yüzyılı’nı Güçlü Teşkilatlarla İnşa Ediyoruz
Çopuroğlu: Türkiye Yüzyılı’nı Güçlü Teşkilatlarla İnşa...
Kayseri’nin İlk Buzdolabı Erciyes’in Karından Yapıldı
Kayseri’nin İlk Buzdolabı Erciyes’in Karından Yapıldı
Kayseri'de Bugün Vefat Edenler
Kayseri'de Bugün Vefat Edenler
Türkiye Dünya Kupası'nda Tarihi Rekor Kırdı: 62 Şut, Sıfır gol!
Türkiye Dünya Kupası'nda Tarihi Rekor Kırdı: 62 Şut, Sıfır gol!
Akın Gürlek Duyurdu: 6 Şirkete El Konuldu, 10 Şirkete Kayyum Atandı
Akın Gürlek Duyurdu: 6 Şirkete El Konuldu, 10 Şirkete Kayyum Atandı
Araç piyasasının ateşi düştü
Araç piyasasının ateşi düştü

Ana Sayfa
Resmi Reklamlar
GÜNDEM
EKONOMİ
DÜNYA
EĞİTİM
3. SAYFA
MAGAZİN
SAĞLIK
SİYASET
KÜLTÜR SANAT
SPOR
TEKNOLOJİ
OTOMOBİL
GENEL
REKLAM
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • KÜLTÜR SANAT
  • OTOMOBİL
  • SAĞLIK
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.