Sürücüleri ilgilendiren yeni düzenleme yürürlüğe girdi. Yapılan düzenleme ile araç içi ekipmanların kullanımına ilişkin önemli başlıklarda netlik sağlandı.
Buna göre ön cama takılan telefon tutucularının kullanımına izin verildi. Araç kameralarının kullanımı serbest bırakılırken, görüşü engellemeyen navigasyon ekranları için herhangi bir ceza uygulanmayacağı belirtildi.
Ayrıca fabrika çıkışlı multimedya ekranlarının yasal güvence altında olduğu ifade edilirken, belirli standartlara uygun ses sistemlerinin de kullanımına izin verildiği bildirildi.
Kaynak: Haber Merkezi
Seda Kantekin




