• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Resmi Reklamlar
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • DÜNYA
  • EĞİTİM
  • 3. SAYFA
  • MAGAZİN
  • SAĞLIK
  • SİYASET
  • KÜLTÜR SANAT SPOR TEKNOLOJİ OTOMOBİL GENEL REKLAM
  • Ara
SON DAKİKA:
16:14
WhatsApp'ta Ücretli Dönem: "WhatsApp Plus" Aboneliği Türkiye'de Başladı
15:34
Kayseri OSB’den Sanayiciye Nefes Aldıracak Yeni Destek
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
  1. Haberler
  2. GENEL
  3. Melikgazi'de 2022 yılı değerlendirme ve planlama toplantısı
GENEL
Yayınlanma: 26 Mart 2022 - 11:13

Melikgazi'de 2022 yılı değerlendirme ve planlama toplantısı

Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kentsel Dönüşüm ve Yazı işleri ve Kararlar Müdürlükleri ile değerlendirme ve planlama toplantısı sonucu 2022 çalışmalarının programlandığını söyledi.

GENEL
26 Mart 2022 - 11:13
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Melikgazi'de 2022 yılı değerlendirme ve planlama toplantısı
Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kentsel Dönüşüm ve Yazı işleri ve Kararlar Müdürlükleri ile değerlendirme ve planlama toplantısı sonucu 2022 çalışmalarının programlandığını söyledi.



Belediye Birimleri Müdürleri ve ekipleri ile  toplantı yaparak yapılan çalışmaları değerlendirdiklerini hem de 2022 yılında yapılacak çalışmaları planladıklarını belirten Başkan Dr. Palancıoğlu,  “Kentsel Dönüşüm Müdürlüğümüz çalışmaları ile örnek gösterilmekte ve başarıları Yerel Yönetimlere örnek olmaktadır. Küçükali, Kazım Karabekir ve Anbar Mahalleri artık yeni çehre ve mahalle yapıları ile adeta yenilenmiştir. Şimdi Yıldırım Beyazıt Mahallesinde yapılacaktır. Mahalleler yenilenmekle kalmıyor sosyal ve kamu hizmet binaları, parkları, otoparkları ve kaldırımları ile modern ve cazibe merkezleri olmaktadır. Kentsel Dönüşüm Müdürlüğü ile Yazı işleri ve Kararlar Müdürlüğüz çalışanları ile bir araya gelerek hem geçmiş çalışmaları değerlendirirken, 2022 için son planlamalar yapıldı. Bu toplantıların sonuçları hizmet ve yatırım olarak şehrimize yansıyacaktır ”dedi.

Birimler arası koordinasyon ve etkileşimin çok önemli olduğunu İfade eden Başkan Dr. Palancıoğlu, Kentsel Dönüşüm ve Yazı işleri çalışanlarının özverili ve etkin çalışmalarından dolayı teşekkür ettiğini sözlerine ekledi.
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
Son Haberler
KAYMEK’te Yaz Kursları İçin Kayıt Dönemi Başladı
KAYMEK’te Yaz Kursları İçin Kayıt Dönemi Başladı
Kayseri, Uluslararası Atlı Dayanıklılık Yarışlarına Ev Sahipliği Yaptı
Kayseri, Uluslararası Atlı Dayanıklılık Yarışlarına Ev Sahipliği...
Kayseri’ye Ziyaret Yağdı! Büyükkılıç’ın Vizyonu Dikkat Çekti
Kayseri’ye Ziyaret Yağdı! Büyükkılıç’ın Vizyonu Dikkat Çekti
Kazım Yücel'den Tandoğan Çağrısı:
Kazım Yücel'den Tandoğan Çağrısı: "Türklüğün Dirilişi"
WhatsApp'ta Ücretli Dönem:
WhatsApp'ta Ücretli Dönem: "WhatsApp Plus" Aboneliği Türkiye'de Başladı
Galatasaray’ın Olağan Mali Genel Kurul Toplantısı başladı
Galatasaray’ın Olağan Mali Genel Kurul Toplantısı başladı

Ana Sayfa
Resmi Reklamlar
GÜNDEM
EKONOMİ
DÜNYA
EĞİTİM
3. SAYFA
MAGAZİN
SAĞLIK
SİYASET
KÜLTÜR SANAT
SPOR
TEKNOLOJİ
OTOMOBİL
GENEL
REKLAM
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • KÜLTÜR SANAT
  • OTOMOBİL
  • SAĞLIK
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.