• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Resmi Reklamlar
  • GÜNDEM
  • EKONOMİ
  • DÜNYA
  • EĞİTİM
  • 3. SAYFA
  • MAGAZİN
  • SAĞLIK
  • SİYASET
  • KÜLTÜR SANAT SPOR TEKNOLOJİ OTOMOBİL GENEL REKLAM
  • Ara
SON DAKİKA:
13:56
Ahmet Çakar’dan Milli Takım’daki Bahis
11:38
Bülent Şelli’nin Objektifinden Görülmemiş Su Altı Hikâyeleri
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
  1. Haberler
  2. GENEL
  3. Türkiye'nin En Kapsamlı Engelsiz Yaşam Merkezinde 200 Adet Ağaç Dikildi
GENEL
Yayınlanma: 21 Haziran 2022 - 15:58

Türkiye'nin En Kapsamlı Engelsiz Yaşam Merkezinde 200 Adet Ağaç Dikildi

Kayseri Büyükşehir Belediyesi ve hayırsever işbirliği ile hayata geçirilen ve engelleri ortadan kaldıran Besime Özderici Engelsiz Yaşam Merkezi’nde, ağaç dikme etkinliği kapsamında 200 adet ağaç dikildi.

GENEL
21 Haziran 2022 - 15:58
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Türkiye'nin En Kapsamlı Engelsiz Yaşam Merkezinde 200 Adet Ağaç Dikildi
Büyükşehir Belediyesi ve hayırsever Özderici Ailesi işbirliğiyle hayata geçirilen Türkiye’nin en kapsamlı merkezi konumundaki Besime Özderici Engelsiz Yaşam Merkezi’nde anlamlı faaliyetler ve bir o kadar önemli etkinlikler tüm hızıyla sürüyor. ‘21 Haziran gündönümünde Umutları Yeşertiyoruz’ sloganıyla ağaç dikme etkinliği kapsamında Besime Özderici Engelsiz Yaşam Merkezi bahçesine 200 ağaç dikildi.

Ağaç Dikme Etkinliği’ne Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Serdar Öztürk, İşletmeler ve İştirakler Daire Başkanı Cenani Ayaydın, İnsan Kaynakları ve Eğitim Daire Başkanı Oğuzhan Postallı, Zabıta Daire Başkanı Mustafa Kayacık, Park Bahçe ve Ağaçlandırma Daire Başkanı Mustafa Türkmen, eğitimciler ile özel öğrenciler ve aileleri katıldı.

Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Serdar Öztürk, burada yaptığı açıklamada, “Engelsiz Yaşam Merkezi’mizde bulunan öğrencilerimiz ile birlikte 21 Haziran gündönümünde bu bölgeye 200 fidan diktik. İnşallah bunlar yemyeşil olacak. Gençlerimiz ağaçların gölgesinde şenlik yapacaklar” dedi.

Bu alanı şenlik alanı olarak ilan ettiklerini ifade eden Öztürk, “Bereketi ile yağmur da geldi, inşallah daha bereketli, daha güzel hizmetlerde birlikte oluruz düşüncesiyle hepinizi saygı, sevgi ve muhabbetlerimle selamlıyorum” diye konuştu.

Özel öğrencilerin ağaç dikerken gözlerindeki mutluluk ve heyecanları görülmeye değerdi.

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
Son Haberler
Eğitime Yapılan En Büyük Yatırım: Sarıoğlu Ailesinin Gurur Günü
Eğitime Yapılan En Büyük Yatırım: Sarıoğlu Ailesinin Gurur Günü
CHP Kayseri'de Yeni Dönem: İl Başkanlığına Okan Marzıoğlu
CHP Kayseri'de Yeni Dönem: İl Başkanlığına Okan Marzıoğlu
Rasim Arı AK Parti’ye Döndü: İYİ Parti’nin Belediyeleri Sıfırlandı
Rasim Arı AK Parti’ye Döndü: İYİ Parti’nin Belediyeleri Sıfırlandı
Kapadokya’nın Geleceği İçin Kritik Toplantı
Kapadokya’nın Geleceği İçin Kritik Toplantı
AK Parti Zirvesinde Kayseri Rüzgârı Esti
AK Parti Zirvesinde Kayseri Rüzgârı Esti
Kedi Kurtarma
Kedi Kurtarma

Ana Sayfa
Resmi Reklamlar
GÜNDEM
EKONOMİ
DÜNYA
EĞİTİM
3. SAYFA
MAGAZİN
SAĞLIK
SİYASET
KÜLTÜR SANAT
SPOR
TEKNOLOJİ
OTOMOBİL
GENEL
REKLAM
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GENEL
  • GÜNDEM
  • KÜLTÜR SANAT
  • OTOMOBİL
  • SAĞLIK
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.